Pozitīvus rezultātus gan B2B, gan B2C operācijās uzrādījis tiešsaistes spēļu izstrādātājs Playtech. 2023. gadā, uzņēmuma ieņēmumi palielinājušies par 7%, sasniedzot 1,7 miljardus eiro, kas ir par aptuveni 100 000 eiro vairāk, nekā gadu iepriekš. Arī koriģētā EBITDA (peļņa pirms procentiem, nodokļiem un amortizācijas) pieaugusi par 9%, proti, 432,3 miljoniem eiro.
B2B segmentā ieņēmumi pieauguši par 8%, savukārt B2C segments piedzīvojis ieņēmumu pieaugumu par 5%, ko veicinājuši vairāki būtiski aspekti, tostarp dažādas stratēģiskas iniciatīvas. Jāatzīmē, ka Playtech mērķis ir saglabāt savus vidēja termiņa koriģētos EBITDA mērķus 200–250 miljonu eiro apmērā B2B un 300–350 miljonus eiro apmērā B2C sektorā.
Panākumi par spīti šķēršļiem
Playtech izpilddirektors Mors Vaizers sacīja, ka uzņēmumam izdevies nodrošināt ne vien izcilus finanšu rezultātus, bet arī panākt nozīmīgu biznesa darbības progresu. Kā spilgtu piemēru, viņš minēja paplašināšanos ASV, kur tika atvērta jauna tiešraides kazino studija. Tāpat, Vaizers norādīja, ka kompānijas B2C nodaļa pirmoreiz nodrošināja ieņēmumus, kas pārsniedza 1 miljardu eiro slieksni.
Atgādinām, ka lielākā Playtech Live kazino studija, no kurienes spēlētājiem visā pasaulē tiek translētas tiešraides dīleru vadītās spēles, atrodas tieši Vecrīgā. Tāpat, jāpiebilst, ka pašmāju spēlētāju vidū uzticību iemantojuši tādi Playtech radītie spēļu automāti, kā Great Blue, Buffalo Blitz un Sahara Riches: Cash Collect.
Šī gana janvārī Playtech uzsāka tiešsaistes pokera turnīru sēriju The Elite Series Winter Edition, kas sasniedza rekordlielu dalību.
Seko līdzi onlinecasino.lv publicētajiem nozares jaunumiem ik nedēļu!